15 mei

15 mei 2018 - Ko Samui, Thailand

Vanochtend ging de wekker weer heerlijk om 06:45. Ik voel me altijd wel een beetje schuldig in een hostel als wij eerder opstaan en hun wakker maken hahaha. Toen we alles hadden ingepakt zijn we dus maar snel naar beneden gelopen.

Om 07:30 zou officieel de keuken pas open gaan, maar wij mochten gelukkig al ontbijten🤗 Na een egg benedict, thee en sinaasappelsap, zaten we stipt om 07:40 klaar om te gaan. Ook hier doen ze af en toe aan een Nepalees kwartiertje haha, dus om 07:55 werden we pas opgehaald.

Met een mini van reden we in 2 uur naar Surat Thani toe, we moesten ons ticket inleveren. Dat was wel een beetje raar, aangezien we die natuurlijk nog nodig hadden voor de ferry. Maar gelukkig kregen we in Surat Thani de goede tickets van de chauffeur🤗 Om 10:30 ging de bus naar de veerpont, dus we hoefden niet zo lang te wachten. We dachten maar eventjes in de bus te moeten zitten, maar het duurde 1.5 uur. Daarna nog 2 uur op de ferry en 30 minuten in de taxi.

Toen waren we eindelijk bij ons luxe en best goedkope hostel met zwembad😏 de rest van de middag hebben we gechilld en we wilden even noodles eten als lunch, dit bleek uiteindelijk rice porrigde te zijn, maar prima te eten! Daarna nog maar even rustig aan gedaan.

We hadden om 20:00 afgesproken met twee Nederlanders via facebook. Super gezellig samen gegeten en daarna gaan stappen! Het is nu 04:00 en we zijn onderweg naar het hostel, wel tijd voor wat slaap! Na verschillende bars en veel drankjes en dansjes🤗😍 Goodnight😴