13 april

13 april 2018 - Pokhara, Nepal

Vanochtend was het weer vroeg, maar was het eindelijk zover. Paragliden😍 Ik kan niet beschrijven hoe gaaf dit was! Bekijk de foto's morgen en het verteld genoeg. Wat een prachtig land! By far het gaafste wat ik in Nepal gedaan heb!🤗☁️🎈

We kregen gratis kaartjes voor een food festival vanmiddag, dusja daar gingen we maar heen. Het viel een beetje tegen, want het was niet druk haha. Toch hebben we wel lekker kunnen eten! Het was trouwens een feest voor Nepalees nieuwjaar!🎉 Toch was het wel fijn, want we kregen gratis kaarten voor de avond (anders 20 euro!) Daarna hebben sas en ik de foto's opgehaald van het paragliden, zo vet😍 Het begon te stormen en net voor de regen waren we (na een paar cocktails) in het hotel!

We moesten vroeg bij het festival zijn (18:45), omdat we dan dus gratis naar binnen mochten. Eerst was er een live band en later een goede dj. Er werd veel engelse muziek gedraaid, dus dat was ook zeker fijn! Ondanks dat we een van de enige toeristen waren haha. De hele avond hebben we gedanst en de alcohol vloeide rijkelijk😏🎉 Zoals ik in andere blogs al eens liet weten: nepalezen zijn altijd te laat. En ja, geloof het of niet: ook 00:00 werd pas afgeteld een halve minuut te laat😂😂 Nu is het het jaar 2075 (ja echt) in Nepal, happy new year!🎆🎇✨

Rond 01:00 was het afgelopen en hebben we lang gezocht naar een taxi terug. Het is nu 02:05 en dus echt wel bedtijd. Morgen alle foto's van het paragliden (ik moet ze nog uitzoeken) en kijk er maar naar uit, jullie worden zo jaloers!😍 Slaaplekkerrr🤗