12 maart

12 maart 2018 - Kaskikot, Nepal

Vandaag heb ik lekker geslapen tot 09:00. Wel weer vaak wakker geweest, maar toch zeker beter geslapen dan de nachten ervoor.

Ik heb rustig opgestart met het lezen van het boek: in de wildernis en een beetje muziek. Vandaag besloot ik rustig aan te doen, om de laatste hoofdpijn nog maar even voor lief te nemen. Rond 12:00 ben ik naar mijn stageschool gegaan, de kinderen waren hard aan het leren voor hun examens van volgende week. Dus ik besloot om in de "lerarenkamer" te gaan zitten om aan school te werken. Het begon keihard te regenen, waardoor ik rond 15:00 pas droog naar huis kon lopen.

Eenmaal thuis begon het harder te regenen en op een of andere manier gaat regen hier altijd gepaard met onweer. Dus: stroomuitval again. Dus ben ik maar in bed film gaan kijken tot de stroom terug kwam. Net toen de stroom het weer deed kwam de rest van het gezin terug van de bruiloft en hebben we zitten kletsen tot het avondeten.

Hierna ben ik mn bedje ingegaan. Het is alweer 21:15 en ik moet om 06:30 er gewoon weer uit. Dus bedtijd is het zo zeker, mijn slaap heb ik nog hard nodig na mn ongelukje vrijdag.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Anita:
    12 maart 2018
    Knap dat je de moed erin houd. Helen de schaaf wonden goed? Gelukkig ben je ingeënt.