11 februari

11 februari 2018 - Pokhara, Nepal

Vanochtend zijn we om 06:30 opgestaan en heb ik nog even genoten van een hete douche😍 Vervolgens hebben we al onze spullen ingepakt en zijn we ontbijt gaan halen bij een bakkertje. De broodjes hebben we onderweg naar de bus opgegeten. Met de bus zijn we naar Oxford vertrokken, de basisschool waar we de Nepalese taalles hadden. We hebben fruit en groenten in het Nepalees geleerd vandaag en onze naam leren schrijven in Nepalese tekens.

Hierna kregen we een lunch (plakkerig brood en eieren). Beter dan rijst, maar het vet droop ervanaf hahaha.

Vandaag was iedereen een beetje op en moe. Dus hebben we na wat boodschappen een colaatje op een terrasje aan het meer gedronken. Hierna zijn we naar het hotel gegaan om onze bagage weer op te halen en zijn we vertrokken naar Adhikaridanda. Eerst 30 minuten gelopen naar een bushalte (ja inclusief backpack dus, helemaal kapot!) Vervolgens hebben we 1.5 uur in de bus gehobbeld naar het dorpje Naudanda. Vanaf daar was het in het donker nog een half uur lopen over stenen paadjes. Best een ervaring maar wel vermoeiend.

Toen we bij het huis aankwamen werd ik hartelijk ontvangen en kregen we te eten. Weer Dahl Bath, maar deze keer uitgebreid met brood en appel, toch wel lekker na zo'n lange tocht!

Nu liggen we lekker in ons bedje (met matras yeaaas) en gaan we riverdale eindelijk kijken😍

Voor de mensen die toch wel geïnteresseerd waren in onze (met Saskia dus) plannen over 3 maanden: het land waar wij 4 weken vakantie gaan vieren is niet geraden. Wij hebben besloten om een los ticket bij te boeken naar, rapapa...... Thailand😍 Hier gaan we rondtrekken en lekker relaxen tussendoor. Zijn er nog tips van dingen die we niet mogen missen? Of dingen waar we vooral niet heen moeten gaan? Tips voor leuke slaapplekken, eettentjes etc, wij zijn heel benieuwd!🤗🤗

Het internet is hier niet zo goed en het lukt mij dus niet om de foto's van vandaag te posten (het waren er ook maar 2 dus zoveel zullen jullie niet missen)

1. Wobke:
    11 februari 2018
    Ooh Thailand 😍ben jaloers. Leuk zeg al die verhalen te lezen! Goed bezig! 💪🏻👍🏽💋
  2. Margriet Bosveld:
    11 februari 2018
    Krabi, The floating market, Bangkok ...
  3. Gonny:
    12 februari 2018
    Hoi Eva, leuk om al je verhalen te lezen. Ik ken wel wat mensen die in Thailand geweest zijn. Ik zal ze vragen om tips. Groetjes Gonny