11 april

11 april 2018 - Pokhara, Nepal

Vanochtend hebben we eerst maar eens de vliegtickets voor Thailand uit laten printen, dit werd weleens tijd, aangezien we nog maar 2.5 week hebben in Nepal. Daarna zijn we gaan ontbijten bij de German Bakery (:

We wilden foto's laten afdrukken bij een tentje iets verderop, maar kwamen onderweg een ongelooflijk lange stoet mensen tegen. Allemaal (in groepen) hetzelfde gekleed, met Nepalese borden en dansend op zelfgemaakte muziek. De stoet hield maar niet op en het was erg leuk om naar te kijken! Daarna zijn we doorgelopen naar het tentje om paragliden te boeken, want (als het helder is) gaan Saskia en ik dat morgen doen!😍 Spannend, maar ik heb er zoveel zin in! Na een uurtje in het hotel aan school te hebben gewerkt, hadden we zin in frozen yoghurt en zijn dit rond 15:00 gaan halen.

Na hier super van te hebben genoten, besloten terug te gaan na het hotel, de lucht werd namelijk wel verdacht donker. En jahoor, we waren nog geen half uur terug en het begon te stortregenen en te onweren⛈ Gelukkig duurde dit niet super lang en hopelijk maakt het de lucht morgen alleen maar helderder!

Ik ben ondertussen aan de slag gegaan met een lijstje met dingen die we in Thailand willen zien/doen. Van een ontzettend rommelig kladblaadje is nu uiteindelijk de grootste opzet van onze reis af! Ik heb er nu alleen maar meer zin in, want wat gaan we daar ook prachtige dingen zien en doen!😎🌞

Rond 18:30 besloten we het lijstje volledig af te maken terwijl we vast wat gingen eten. We hebben genoten van een cocktail (of 2)🍹🍸 En van (ik denk) de lekkerste lasagne van Nepal😍 Nu is het alweer 22:00 en zoek ik na lekker gedoucht te hebben zo mijn bed op.

Morgen moeten we vroeg om. Om 09:00 worden we verwacht voor het paragliden en we moeten dan natuurlijk al ontbeten hebben!😴 Ik ga vannacht dromen over de uitzichten van morgen en vooral duimen voor helder weer!😍🌞 Goodnight🤗

1. Caroline Otters:
    Veel plezier morgen😘
  2. Greta:
    11 april 2018
    Veel plezier en voorzichtig aan
  3. Pappa.:
    Geniet er van.