10 februari

10 februari 2018 - Pokhara, Nepal

Vanochtend ben ik uit mezelf om 07:30 wakker geworden, heerlijk rustig op kunnen starten dus!

Als antwoord op de vraag van Frans: door de weeks zitten we in ons primitieve gastgezin. In de weekenden kun je er natuurlijk voor kiezen om daar te blijven, maar kiezen wij er natuurlijk voor om leuke dingen te ondernemen en even van wat meer luxe te genieten in Pokhara!

Om 10:00 kregen we ontbijt bij het hotel. Lekker een toast met een omelet en thee natuurlijk!

Rond 11:00 zijn we naar een koffietentje gegaan om met Rene, onze begeleider in Nepal te praten over de stage. Hier kreeg ik een beetje meer duidelijkheid van wat de bedoeling is en het komt neer op: doe wat je wil en probeer meer op 1 ding te focussen.

Vervolgens hebben we weer met de hele groep studenten afgesproken en hebben we een bootje gehuurd en zijn we daarmee het meer op gegaan. Heerlijk met 22 graden 1.5 uur op het meer gedobberd (: Even relaxen, dat hadden we wel nodig na deze week vol indrukken!

Na het bootje zijn we gaan lunchen, het was toen al bijna 16:00, waardoor we besloten hebben wat later te gaan avondeten en onze schone was op te halen. Daar heb ik even met Stan kunnen bellen, fijn om hem weer even te zien hoor!🤗 Samen tellen we de dagen af (110 nog haha), maar samen genieten we ook van mijn verhalen en avonturen😊

Terug bij t hotel heb ik even mijn papa en mama gebeld, ze beginnen te snappen hoe videobellen werkt! 🤗 Rond 20:00 zijn we met zijn allen gaan eten bij een pizzeria, lekker man😍😍 Na het eten hebben we besloten om nog maar een een cocktail te drinken, wat een straf!

Hierna gaan we naar het hotel en ons bed in, morgen is het immers vroeg dag!🤗

En ja hoor hier komt het lieve vrienden en familie. Ik had een leuke mededeling te delen dit weekend: Saskia en ik hebben besloten om na 3 maanden Nepal te gaan verlaten (30 april ongeveer dus). Toch komen wij pas 1 juni terug in Nederland. Rara waar gaan wij die 4 weken naartoe? We hebben vandaag geboekt! (Degene die het al weten mogen natuurlijk niet mee raden!) Ik ben benieuwd naar jullie ideeën en zal morgen in mijn blog natuurlijk het antwoord vertellen!😇😇😇

Morgenochtend hebben we weer een taalles Nepali en morgen we rond 07:30 weg en de rest van de dag nog geen plannen gemaakt. Rond 16:00 vertrekken we naar het gastgezin van Saskia en daar ben ik dan op maandag op haar stage en dinsdag tijdens een lokale feestdag. Woensdagochtend hebben we gepland om naar mijn dorp te lopen (op hoop van zegen) Nou tot morgen maar weer!🤗

1. Wilma Bosboom:
    10 februari 2018
    Wat een prachtige foto....
  2. Frans Rothuizen.:
    10 februari 2018
    Groot gelijk om lekker de weekenden wat meer luxe te hebben en natuurlijk moet ik een gokje wagen,heb geen flauw idee maar gok op iets wat ook die kant op is : Sri Lanka?
  3. Dineke:
    Ik gok Timboektoe ;-)